Marin Display はキャンペーンがどこに配信され、誰がターゲティングされ、どの広告がそのオーディエンスに配信されているかといったデータに対する透明性とその制御を行いたいマーケッターのニーズに合わせたソリューションです。直感的なキャンペーン管理ツールにより、迅速にオーディエンス、キャンペーン、広告を構築することが可能です。もちろんバルク操作にも対応しています。
AdX、OpenX、MoPubなどのアドエクスチェンジやパブリッシャーとのインテグレーションにより、シームレスにウェブサイト、デバイス、地域を横断して1つのインターフェイスから配信することが可能です。
Dynamic product retargeting has been shown to drive up to 3x engagement compared to static retargeting. Customers can connect their Google Merchant Center accounts to create dynamic product ads within Marin Display. And, only Marin enables you to integrate your search and social intent data to create highly personalized ads that drive higher engagement.
Marin’s open platform architecture enables seamless data integration through partnerships with the top mobile measurement and onboarding technologies including LiveRamp, Acxiom, AppsFlyer, Adjust, Tune, and many more. Advertisers can easily onboard their first and third party customer data using the Marin Smart Tag™, Marin’s proprietary container tag. Seamlessly build audiences using your app event data, or online and offline customer data, for retargeting across channels and devices.
Marin Display の直感的でパワフルなキャンペーン管理ダッシュボードにより、キャンペーンのすべての要素を管理することが可能です。パフォーマンスが悪いドメインに配信するのをやめたり、グローバルフリークエンシーを設定したり、特定のジオのみをターゲティングしたりといったことが可能です。
Marin is the only solution that lets you optimize your bidding strategy by setting bid boosts based on visitor recency. Recency reporting provides performance data segmented into 13 distinct recency buckets. From there, you can set custom bid boosts for each of those segments to increase the maximum CPM bid for visitors based on how recently they visited the site.
The goal is to reach the best audience at the right moment at the best price. Our bidding algorithm optimizes each bid based on the billions of data points that we encounter on each real-time bidding impression auction. We then dynamically evaluate the optimal bid amount necessary for you to reach your audience as efficiently as possible.
ブラックボックスな他のリターゲティングプラットフォームとは異なり、Marin Display は直感的なレポーティングダッシュボードにより、コストおよびパフォーマンスデータに完全にアクセス可能となっています。オーディエンスのクッキーによるセグメントからそのコンバージョンまでのパフォーマンスのトラッキングを簡単にすることでパフォーマンスを改善するための傾向分析やパフォーマンス解析に集中することが可能です。
コンバージョンエクスプローラーは、各クリック・スルー、ビュー・スルーコンバージョンごとのより詳細な解析を提供するレポーティング機能です。コンバージョンにいたったクリエイティブやビューもしくはクリックからコンバージョンにいたった経過時間などの有益な情報をご覧いただくことが可能です。
リーディングクロスチャネルパフォーマンス・マーケティングプラットフォームとして、Marin Display は、1つのインターフェイスでサーチ、ディスプレイ、ソーシャルを横断したパフォーマンスのトラッキングと比較を行うことができるダッシュボードを提供しています。
Marin Smart Pixel™がファーストパーティのサーチおよびソーシャルのキャンペーンデータを集積、カテゴライズし、それによりオーディエンスの価値およびオーディエンスが購買サイクルのどこにいるかに応じて、ターゲティングすることが可能です。
単純なURLパスベースのリターゲティングだけでなく、Marin Display のセグメンテーションAPIを使うことができます。APIにより、閲覧した商品や特定のサイト内行動などを元に、直感的なインターフェイスでオーディエンスを構築することができます。
Marin Device Graph™ によりサードパーティパートナーおよびMarinモバイルSDKから取得したデータをもとにアルゴリズムを利用して、デスクトップユーザともバイスデバイスユーザをマッチング可能です。モバイルアドエクスチェンジとのインテグレーションにより、最新のベストなモバイルアプリでオーディエンスにリーチできます。 (2015年8月現在、クロスデバイスリターゲティングは米国内のみの提供です。)
パートナーコネクトは、選ばれたセカンドパーティオーディエンスのプライベートネットワークです。ストラテジックなパートナーや自社を補完するようなブランドをみつけつながることにより、より効率的に新しいオーディエンスにリーチすることが可能です。